طبق گزارش‌های جدید Interbrand، امسال نیز اپل برای دومین بار برترین برند جهان شده است. Interbrand در نیویورک تایمز برترن برند‌های سال 2014 را براساس معیار‌های خاصی منتشر کرده است که اپل، گوگل و کوکاکولا صدرنشینان آن هستند. براساس این گزارش، ارزش اپل با 21 درصد صعود به 118.8 میلیارد دلار، ارزش گوگل با 15 درصد افزایش به 107.4 میلیارد دلار و ارزش کوکاکولا با 3 درصد افزایش به 81.5 میلیارد دلار رسیده است.

jollyrallycrash-1

از دلایلی که اپل دوباره برترین برند سال شده است می‌توان به تولید خدمات و محصولات جدید همانند Apple watch و Apple Pay، افزایش سایز صفحه نمایش آی‌فون 6 و توسعه فروش محصولات در کشور‌های آسیایی اشاره کرد.

از کمپانی‌های حوزه تکنولوژی که در این لیست وجود دارند می‌تواند به IBM که 8 درصد نزول داشته و به 72.2 میلیارد دلار رسیده، مایکروسافت با سه درصد افزایش به 61.1 میلیارد دلار رسیده و سامسونگ با 15 درصد صعود به 45.4 میلیار دلار رسیده اشاره کرد. فیس‌بوک نیز توانسته است با 86 درصد صعود نسبت به سال گذشته 14.3 میلیارد دلار ارزش‌گذاری شود.

این اولین باری است که در میان برترین برند‌های جهان دو کمپانی توانسته‌اند بیش از 100 میلیار دلار ارزش داشته باشند و نکته جالب‌تر این است که هر دو کمپانی در حوزه تکنولوژی فعالیت می‌کنند.

 

منبع: appleinsider

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: